Hienot verkkosivut, mutta ei liikennettä? – Sivusto on hyödytön ilman Google-näkyvyyttä

Verkkosivujen suunnitteluun käytetään tuhansia euroja, visuaaliset yksityiskohdat hiotaan loppuun, käytettävyys optimoidaan ja yritysilme ja brändi viimeistellään huolellisesti. Mutta mitä ihmettä? Sivustolla ei käy ketään! Rahat ovat menneet hukkaan, jos huolella rakennetut sivut eivät koskaan tavoita asiakasta. Jos yrityksesi verkkosivusto ei näy Googlessa, myös myynti, varaukset ja yhteydenotot jäävät toteutumatta. Myös kivijalkaliikkeet tarvitsevat verkkosivustolle liikennettä, koska […]
Miten hakukoneoptimointi ostetaan? – Tarkista nämä asiat ja osaat ostaa toimivan SEOn

Hakukoneoptimointi ostaminen – Jos olet ostamassa hakukoneoptimointia yrityksesi verkkosivuille, tämä artikkeli on sinulle. Tässä kerrotaan täsmällisesti se, mitä sinun on tiedettävä, jotta et osta palvelua väärältä toimijalta ja saat rahallesi vastinetta sekä toimivan SEOn. Moni ostaa SEO:ta taholta, joka ei pysty todistamaan SEO osaamistaan, ja siksi ostava yritys jää ilman tuloksia. Tällä sivulla käydään läpi, […]
Osteopaatti, hakukoneoptimointi ja markkinointi – varauskalenteri täyteen SEOlla

Osteopaatin sivuston hakukoneoptimointi ei tähtää vain näkyvyyteen, vaan ajanvarauksiin. Suurin osa asiakkaista etsii apua netistä silloin kun kipu, särky tai toiminnallinen häiriö osuu kohdalle. Ja he klikkaavat sen vastaanoton sivuille, jonka Google nostaa ensimmäisenä esiin. Me teemme sisällön, joka saa algoritmin puolellesi – ja asiakkaan ajanvaraukseen. Tässä ei opeteta osteopaatteja markkinoimaan, vaan tehdään työ puolestasi. […]
Fysioterapia hakukoneoptimointi ja markkinointi – asiakkaat Googlesta SEO -sisällöllä

Fysioterapiapalvelulle hakukoneoptimointi on väylä asiakkaiden ohjaamiseen sivustollesi ja siitä ajanvaraukseen. SEOn avulla asiakkaat löytävät sinut, eivät kilpailijaasi. Kauniit sivut eivät riitä, jos Google ei ohjaa liikennettä niille. Useimmat asiakkaat etsivät hoitoa oireidensa perusteella, mutta jos sivustosi ei näy Googlessa paikallisesti, he eivät löydä sinua. Silloin he löytävät kilpailijasi. Me kirjoitamme täsmällisesti hakukoneoptimoidun sisällön verkkosivustollesi, ja […]
Yrittäjän huoli markkinoinnista on todellinen – Me helpotamme sitä SEO -työllä

Markkinointi huolettaa monia yrittäjiä, koska se tuntuu epävarmalta, jatkuvalta ja vaikeasti mitattavalta. Puhutaan kampanjoista, strategioista ja mainosbudjeteista, mutta harvoin kerrotaan selkeästi, mitä niillä oikeasti saavutetaan. Erityisesti silloin, kun tuloksia ei näy eikä yhteydenottoja tule, huoli kasvaa: mikä on pielessä, miksi verkkosivu ei toimi, mitä pitäisi tehdä? Tässä vaiheessa yrittäjä saattaa joko jäädä paikalleen, lykätä asian […]
Miten ohitamme kilpailijat Googlessa

Jos kilpailijasi löytyvät Googlen kärjestä ja sinä et, he vievät myös ne asiakkaat, jotka olisivat voineet päätyä sinun nettisivuillesi. Me emme arvaile, vaan analysoimme kilpailijat, tunnistamme vahvimmat hakusanat ja tuotamme sisältöä, joka nousee heitä korkeammalle. Rakennamme Google-näkyvyyden, joka tuo sinulle enemmän liikennettä, asiakkaita ja myyntiä – ohi muiden. Tämä käytännössä testattu toimintamalli. Jos yrityksesi haluaa […]
Pienyrittäjän markkinointi

Pienyrittäjän markkinointi on yksi tärkeimmistä tekijöistä liiketoiminnan kasvattamisessa ja usein myös henkinen taistelu näkyvyydestä ja asemasta. Kun resurssit ovat rajalliset ja kilpailu kovaa, markkinoinnin onnistuminen voi tuntua elintärkeältä. Ilman suunnitelmallista hakukoneoptimointia, digitaalista näkyvyyttä ja tehokasta asiakashankintaa pienyrittäjän on vaikea erottua suurten toimijoiden joukosta. Pienyrittäjänä markkinointi on usein jatkuvaa tasapainoilua toivon ja epävarmuuden välillä. Oikein toteutettuna […]
Yksinyrittäjä, pienyritys – Kotisivun hakukoneoptimointi on ainoa tapa kilpailla isoja vastaan

Yksinyrittäjän ja pienyrityksen kotisivun hakukoneoptimointi on ainoa tapa kilpailla isoja yrityksiä vastaan verkossa. Google näkyvyys, asiakashankinta ja myynti saadaan SEOlla kuntoon. Pienyrittäjää markkinointi huolestuttaa usein, kun koko markkinointi ja oman brändin rakentaminen lepäävät yksin omilla harteilla. Siinä taakassa on mukana koko yrityksen sydän. Kun isot brändit täyttävät hakutulokset suurilla mainosbudjeteillaan, pieni oma yritys voi tuntua […]
Miten omia tietoja hallitaan Googlessa?

Omia tietoja hallitaan Googlessa kirjautumalla Google-tilille, siirtymällä Tietosuoja ja personointi -osioon ja säätämällä hakuhistoriaa, sijaintihistoriaa, mainosasetuksia ja muita tietojen tallennusasetuksia oman valinnan mukaan. Päivittäinen tiedonkeruu Googlessa on jatkuvaa, mutta käyttäjällä on mahdollisuus hallita ja rajoittaa kerättävän tiedon määrää tiliasetuksista. Vaikka tietoisuus tiedonkeruusta on tärkeää, käyttäjällä on myös hyvät mahdollisuudet hallita, mitä tietoa kerätään ja miten […]
Miksi Google tietää kaiken – Mitä se tietää sinusta ja minusta?

Google tietää “kaiken”, koska se kerää jatkuvasti tietoa käyttäjän toiminnasta eri palveluissa. Hakuhistoriamme, liikkumisemme, katsomamme videot ja sovellusten käyttö tallentuvat järjestelmään, jotta Google voi palvella meitä entistä paremmin. Jokainen haku, sijainnin päivitys, katsottu video ja sovelluksen käyttö tallentuu järjestelmään, jotta palvelut voivat tarjota entistä tarkempia ja hyödyllisempiä vastauksia. Tietojen keruu ei ole sattumanvaraista, vaan se […]